Moederdag stond uiteraard in het teken van het verwennen van Mama, ontbijt klaargemaakt door Mia en Kylee onder toezicht van mij.
Het ontbijt was "Bagels, cream-cheese and lox". Vrij vertaald bagels, romige smeerkaas en zalm schijfjes. Dat is Ana's favorite ontbijt.
Ook hadden de meiden ieder een kaart uitgezocht. Op moederdag ook nog een paar foto's gemaakt in "De geveke Kindertuin".
Kylee is heeft 2x drie dagen zwemles gehad van Miss Autumn. De eerste dag was ook haar allereerste keer in een zwembad in haar hele leven.
De derde dag sprong ze van de duikplank en doggie-peddled naar miss Autumn. Ondanks het frisse weer en tussen de buien door, is ze regelmatig
in ons zwembad aan de rand van de trap. In het begin nog niet helemaal zeker van het alles maar de laatste week durfst ze meet een noodle
rond te dobbere. Ook zwemt ze met haar gezicht onder het water voor zeker 3 meter (zonder adem halen).
Ze start nu met prive lessen met een van Mia's zwem coaches.
Mia is nu in de Laurel Brook Zwem Team, de eerste twee weken was het water nog niet echt opgewarmed, de vele regenbuien helpt ook niet.
De eerst "swim meet" zwom ze drie races. Een de vrijeslag, 4x vrijeslag estafette en een rugslag. Resultaat tweede plaats, eerste plaats
en een derde plaats. Voor foto's en filmpjes Klik hier
Memorial Day weekend is de on-officieele start van de zomer, het zwembad is geopend voor iedereen. De meiden zijn klaar met hun "school".
We hebben een rustige zomer geplant, eentje die eigenlijk alleen maar in het teken staat van zwembad, bbq in de tuin, spelen met kids in de buurt.
Uiteraard word op Memorial Day ook even gedacht aan alle US soldaten die hun leven hebben gegeven in dienst van Amerika en vrijheid.
Het hoogte punt van deze maand is toch wel het feit dat Mia is geslaagd voor haar peuterschool :). De school maakte er een officiele dag van
compleet met "cap and gown" (hoed en gewaad). Uiteraard moest de schooltas opgehangen worden aan de vlagge-stok (volgens een oud-hollandse traditie)
MIA GEFELICITEERD MET HET SLAGEN VAN JE PEUTER-SCHOOL. WE ZIJN HEEL TROTS OP JE.
Je ouders, Mama en Papa.
Sunday, May 31, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment